26 Şubat 2010 Cuma

fotoğraf birleştirme ve çerçeve 1

Ne zamandır özenerek bakıyordum bloglarda kolaj şeklinde ya da çerçeveli olan fotoğraflara. Ben fotoğrafları birleştirmek için paint i kullanıyordum ama pek şık gelmiyordu gözüme.. bugün nette biraz gezindim bu konuyla ilgili. Pek çok program gördüm. Bazıları ücretsizlerdi ama çıkan ürünün üzerine adresleri basılı oluyordu. sonunda program kurmadan online olarak kolaj yapabileceğim bir site buldum. adresi burada.. Seçenekleri oldukça kısıtlı da olsa bu konuda sıkıntı duyanlara belki faydam olur diye yaptığım birkaç çalışmayı da ekleyerek bu postu hazırlamaya karar verdim. Daha geniş seçenekler sunan site arayışlarım devam edecek. Mesela tek bir fotoğrafa çerçeve yapılamıyor burada illaki kolaj olacak ya da film şeridi gibi yan yana 4,5 kareli bir seçenek yok… Bu konuda gelebilecek yardım ve önerilere açığım…





27 yorum:

  1. nihan cok güzel olmus birak sana yardim etmeyi senden ogrenecek cok seyimiz var bu konuda :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Nihan, Picasa 3'ü bilgisayarına indirerek de kolaj yapabilirsin ama tek fotoğrafa çerçeve yapmıyor. Bu arada Beypazarı fotoğrafları dikkatimi çekti. Ben orada 3 yıl çalıştım. Yaşayan müzeye iki kere gittim bayıldım:)

    YanıtlaSil
  3. Nihancım canım keşke sorsaydın ya,Picasa güzel bir program.Ben de araştırmaya devam ediyorum.Bir de PHOTOSCAPE var.Hem çok basit hem de çok fonksiyonel.İnndir.com dan indirebilirsin.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. hilal picasso 3 ü indirip kurdum ama programı kullanmaya alışmam zaman alacak gibi duruyor.. beypazarında 3 yıl kaldın demek... biz de yaşayan müzeyi ve müzenin işletmecilik anlayışını çok sevdik..
    sirar sana sormak inan aklıma geldi, mail atmayı düşünmüştüm ama sonra öylece kalmıştı düşüncem. photoscape i deneyeceğim basit olması çok iyi olur... cumartesi günü eve netim bağlanacak o zaman indirebilirim.
    aslıcım... aşkolsun kardeş bunu sen mi diyorsun sen de bu konularla epey ilgilisin yani..
    hepinize çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. Bu konuda benimde desteğe çok ihtiyacım var, bende o güzel bloglara özenerek bakıyorum, araştırmlarının devamını diler, blogunda da duyurmanı beklerimm :))))

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,
    http://www.befunky.com/ adlı sitede her türlü fotoğraf efekti ve istediğiniz çeşit çerçeve yapma şansına sahipsiniz. Üstelik online bir program olduğu için de bilgisayarınıza indirmeniz gerekmiyor.

    Burada da bir giriş yazısı yazmıştım.
    http://www.teknolojikanne.com/fotograflariniza-eglence-katin-befunky/
    Dilerim aradığınız gibi bir uygulumadır.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler canım.Çok eğlenceli.

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkür ediyorum verdiğin faydalı bilgiler için..ben de hemen denedim bahsettiğin siteden..kolaylıkla birleştirdim fotolarımı :) harika, işlevsel bir site :)

    YanıtlaSil
  9. teknoolojik anne siteye göz attım ve çok kullanışlı görünüyor sık sık faydalanacağımı düşünüyorum, teşekkürler :)

    kardeşim :) bişey değil ne demek :)

    gülşah şu sıralar photoscape kullanıyorum ve tüm ihtiyaçlarımı karşılıyor, tavsiye ederim :))

    YanıtlaSil
  10. bu birleştirme,döndürme,kesme, dikme,üzerine yazma,süslemenin sonu yok biliyorum
    bildiğim için uzak duruyordum
    ama insanoğlu:)işte
    merak ediyor, beğeniyor, istiyor...
    nasıl olsa bir gün önüme çıkar öğrenirim demiştim
    o gün bugün işte
    sayenizde öğrendim
    teşekkürler
    bu arada hoşgeldiniz:)

    YanıtlaSil
  11. suyun güncesi ben teşekkür ederim çok naziksin :) blogunu keyifle takip ediyorum, harika şeyler yapıyorsunuz siz de :)

    YanıtlaSil
  12. allah razı olsun, ne zamandır bu iş nasıl yapılır diye araştırıp öğrenmek istiyordum ama yoğun çalıştığım ve biraz da teknoloji özürlü olduğum için becerememiştim, paylaşım için çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  13. zha ne demek canım, faydam olduysa ne mutlu. ama ben şuan photoscape diye bir program kullanıyorum ve her türlü ihtiyacımı görüyor, tavsiye ederim. indirmesi kurması kullanması falan çok kolay...

    YanıtlaSil
  14. anne kaleminden önerdiğin sayfa ya baktım ve deneyip e-maililime gönderdim bile.şunu soracaktım.bu program ücretsiz indirilebiliyor mu?? netim her zaman olmuyor da

    YanıtlaSil
  15. gercekten çok sağol bende aylardır arıyordum Allah razı olsun fakat finish e basıyorum error diyor bilgisayara yükleiyor :(

    YanıtlaSil
  16. peki bunları nasıl kaydediyoruz.ben yaptım ama kayıt aşamasına anlayamadım.masaüstüne yada başka biryere alamıyormuyuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. download collage kısmına basınca pc ye kaydedebiliyorsunuz, adımları takip edin...

      Sil
  17. Greаt post. І useԁ to be chесκing constantly this blοg and I'm impressed! Very useful information specifically the remaining part :) I deal with such info a lot. I used to be seeking this certain information for a very long time. Thank you and best of luck.

    Feel free to surf to my webpage :: chatroulette

    YanıtlaSil
  18. What's Happening i am new to this, I stumbled upon this I have discovered It positively helpful and it has helped me out loads. I'm hoping to
    cοntribute & aid dіfferent сustomers like its aіԁed me.
    Greаt job.

    Here is my website :: bauchmuskeltraining

    YanıtlaSil
  19. Үou havе made some reallу gоod pоints there.
    I lookеd on the net for аԁԁіtional informatіon
    аbοut the іsѕue and found mоst
    ρеople will go аlong with yοur vieωs on thiѕ website.



    My sіte ... chatroulette

    YanıtlaSil
  20. You aсtuallу make it ѕeem so eaѕy ωith
    уour pгesentation but I fіnd thіs matter tо be aсtuallу something thаt
    Ι think I wοuld neѵеr undеrstand.

    It ѕeems too complex and eхtremely broaԁ fοr me.
    ӏ'm looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!

    Also visit my web site ... format86burst.posterous.com

    YanıtlaSil
  21. If уou аrе going for best contents
    liκе I dο, just pay a quіcκ viѕіt this web page daily as іt offers quality contents, thanks

    My sitе BauchmuskelüBungen

    YanıtlaSil
  22. A fascinating ԁiscusѕiοn is definitely woгth commеnt.
    Therе's no doubt that that you ought to write more about this subject, it might not be a taboo matter but typically people do not talk about such issues. To the next! Many thanks!!

    Here is my web site :: Bauchmuskelübungen

    YanıtlaSil
  23. Ben de bu işlere merak saldım bu aralar.
    Photoscape de güzel bir program.
    Çerçeveleme, kolay, yazı yazma, efekt ekleme, renkleri canlandırma, eskitme gibi pek çok şeyi yapabiliyorsunuz.

    YanıtlaSil
  24. Paylaşımlarınız harika. Takip listeme ekledim sizi. Sizi de gezdiğim yerleri paylaştığım bloguma beklerim. gezilmesi gereken yerler

    YanıtlaSil
  25. çok güzel bir çalışma olmuş,ben de düşünüyorum böyle bişi yapmak,iyi oldu paylaşımınız :)
    sevgiler

    www.minikmini.blogspot.com

    YanıtlaSil
  26. paylaşımlarınız için teşekkürler.
    ben de size bu konuyla alakalı bir site önermek isterim izniniz olursa :
    http://www.fotor.com/features/collage.html

    sevgilerimle.

    YanıtlaSil

haydi söyle :)

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails