4 Mart 2010

bizim evde bugünlerde...

elif dümtek çalarken…sabah hazırlanırken beni rahat bıraksın ve biraz oyalansın diye birçok yerde gördüğüm bu oyunu hazırladım. makarnalardan kuru fasulyeleri ayırdı, yalnız biraz geç kalmışım sanırım bu oyun için kızım epeyce büyümüş.
bu da çok yerde gördüğüm bir oyun; süngerle su taşıma… elif oyunun hakkını verirken eren daha çok etrafı ve kendini ıslatma eğilimindeydi. elif le birebir oyunu tekrarlama kararı aldım daha sonra.

kreşten almaya gittiğimde bir gün böyle buldum elif i… çok profesyonelce olmasa da bizim için ilk olduğundan hoşuma gitti yüzünün boyanması…

son olarak kızımla yaptığımız bir çalışma.. gramofon kağıtlarından pek bir acemice.. çiçekler bizim, 2010 takvimini kreşte yapmışlar…

resim birleştirmeyi yeni öğrendiğimden sürekli birleştirme yapmak istiyorum, sanırım yazılarım artık bol resimli olacak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi söyle :)