3 Eylül 2011

altınoluk ta

öncelikle çalışan ailelere göre uzun sayılabilecek bir tatil yaptığımızı düşünüyorum. 25 günü deniz kenarında olmak üzere bayramla birlikte 30 gün sürdü. çocukların biraz daha büyümüş olmaları geçen yılların kabus gibi tatillerin bittiğini bunun yerini ise uzaktan kontrollü gözetlemeli tatillerin aldığını gösterdi. onların bağımsızlaşmaları bize soluk aldırdı, yemek ve uyku saatleri sorunsuz, oyun saatleri biraz müdahale ve telkinle idare edilebilir boyutlardaydı. ilk kez bu yıl ben de bitsin istemedim tatil denen yaşam aralığının...neler olmasaydı keşke:
#elif kaybolmasaydı keşke. toplam 5 dk süren ama bizi perişan eden bu süreci yaşamasaydık ve onu tehlikeli bir şey yaptığına ikna edebilseydim... ben kötülerden hızlı koşarım, hepsini yenerim, merak etmeseydiniz diye bize kızan kendisi olmasaydı...
#geri sayım yapmasaydık keşke. tatilin bitmesine 10 gün kala her gün yaptığımız bu hatırlatma sadece strese ve asabiyete neden oldu.
#kitap okuyabilseydim keşke. çocuklar her uyuduğunda tv de doktorları izleyeceğime kitap okuyabilirdim ama çok sevdim ben bu diziyi :)
#kilo almasaydım keşke. yediğim dondurmalar tatlılar ve hamur işleri 2 kg olarak eklendi bünyeme.
neler oldu iyi ki:
#iyi ki hasta olmadan sağlıkla geldik evimize.

#iyi ki yüzmeyi suyu sevdiler ve bol bol suyla toprakla temas ettiler.
#iyi ki çevrede bol miktarda kedi köpek vardı, arka sokağımızda bir pazar, on metre yakınımızda bir bakkal, tam karşımızda bir park ve bolca çocuk :)
#dağ çilekleri ve incirler, aromatik zeytinler, mis kokulu salatalık ve domatesler nefisti.
#ne nefes kesen bir sıcak ne daraltan bir nem vardı. bol oksijen ve kaz dağının rüzgarları kasvetimizi dağıttı.
#iyi ki annem babam kardeşlerim ve yeğenlerimle bir arada kalabalık bir tatil geçirdik. aile bağlarımızı güçlendirdik ve özlem giderdik...
ve son olarak iyi ki hayatta iyi ki ler keşkelerden fazla :)

14 yorum:

  1. iyi bir tatilmiş, kaybolma hariç hadi geçmiş ola ..

    YanıtlaSil
  2. Nihancım,
    Okumak bile nasıl keyif verdi,sen nasıl keyif aldın kimbilir.1 aylık 1 yıl yetecek enerjiyi vermiştir ailecek size.Ohhhh ne iyi olmuş.Keyfiniz daim olsun...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. offf! kaybolma kısmı kötü olmuş gerçekten. hiç korkuları yok bu bücürlerin, bazen iyi bazen kötü oluyor bu durum. çok geçmiş olsun. neticede güzel bir tatil olmuş, darısı diğer tatillerinde başına ;)

    YanıtlaSil
  4. harika bir tatil olmuş keşkeleri boşvermeli ille de ... kaybolma gerçekten tatsız olmuş, geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  5. Süper bir tatil olmuş,enerjileri depolamışsınız,süper :)

    YanıtlaSil
  6. Umarim keyifli bir tatil gecirmisinizdir diyecegim ama resimler anlatiyor zaten :)

    YanıtlaSil
  7. Kaybolma olayı umarım bir daha asla yaşanmaz 30 gün rakamsal olarak süper:)) Ve iyi kiler neyseki daha çok hoşgelmişsiniz yani kelimenin gerçek anlamıyla.

    YanıtlaSil
  8. syrakusa evet kaybolma dışında güzeldi bu kez :)

    gönül cüm teşekkür ederim :) valla keyif aldım bitsin istemedim, güzeldi gerçekten... beklentileri azaltmak işe yaradı sanırım :))))

    sibel cim nasıl yaklaşacağımı da kestiremedim o panikle valla bize boşuna korkmuşuz muamelesi yaptı bücür :(

    YanıtlaSil
  9. mine teşekkür ederim, mümkün olduğunca keşkeleri boşvermeye çalışıyorum işte...

    ela toprak ve biz teşekkür ederim :) darısı seneye hepimize inşallah :)

    nesliname teşekkür ederim :)))

    YanıtlaSil
  10. ebru cum hoşbulduk :) 30gün hem nicelik hem nitelik olarak tatmin etti beni :) bir daha böyle bayramla birleşen tatil denk gelmez sanmam, teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  11. büyüdükçe kolaylaşıyor mu? bir daha söyle! bu çok iyi bir haber:)

    YanıtlaSil
  12. evet evet hilal cim kolaylaşıyor kesinlikle :)))

    YanıtlaSil
  13. güzel bir tatil olmuş altınoluğu bilirim havası oksijeni yeter

    YanıtlaSil

haydi söyle :)