9 Eylül 2014

yeniden alışıyoruz

bir yıl aradan sonra bir okula alışma haftası ile daha baş başayız :) bu öğretim yılı bizim için biraz karışık olacak. çünkü okulumuz sabahçı-öğlenci düzeninde ve maalesef kızım sabahçı, oğlum ise öğlenci oldular. eğitim saatleri sabahçılar için 07:50 - 12:45, öğlenciler için 13:05 - 18:00... okuldan arta kalan zamanları ise bir etüt merkezinde geçecek. sabah okula gidişler ve akşam dönüşlerin biraz çetrefilli olacağını tahmin ediyor olsam da üstesinden gelebileceğimizi umuyorum. her öğlen saatinde okulda bulunabileceğim bir mesafede çalışıyor olmam ise en büyük avantajımız.
ayrıca okul idarecileri yönünden belirsiz bir durum var. okul müdürü puan yetersizliği nedeni ile görevden alındı. iki adet müdür yardımcısının ise akıbeti henüz belli değil. okulun alıştırma haftasındaki düzenini geçen yıl ile karşılaştırdığımda ise bu durumun olumsuz izlerini çok rahat görebiliyorum. geçen yıl her sınıfın ayrı bir rengi vardı, sınıfın kapısı o renk ile bezenmiş, süslenmişti. öğretmeninin elinde o renk balonlar vardı. her bir öğrencisine o balonlardan vererek sınıflarına çıktıklarında, sıralarda çocukları bekleyen boya kalemleri, boyama kitapları, okul tanıtım kitabı, kek, meyve suları vardı. 6 adet şube ve her sınıfın mevcudu 20 idi. bu sene alıştırma haftasında kendimizi özel hissettirecek bir hazırlıkla karşılaşmadığımız gibi sınıf mevcutları 30' ar kişi. yine de olumlu düşünüyor okulumuzu seviyoruz. yeni öğretmenimizi çok sempatik çok tatlı bulduk eren' le...
saat 9:30 ile 11:00 arası sınıftayız bu hafta... eren bu saatlerin bitmesini hiç istemiyor, çok hevesli. kreşten bir çok arkadaşı ile aynı okula gitmesine rağmen, hiç biriyle aynı sınıfa düşmedi. yine de morali oldukça yüksek. hemen bir arkadaş edindi, resim yaptılar, hamur oynadılar, tuvaleti, sınıfını öğrendi. 
2. ve 1. sınıf öğrencisi iki çocukla başlayacağımız 2014-2015 öğretim yılına sıkı kırtasiye stoğu ile girdik. ek kitap olarak erenler için a1 yayıncılık ilk okuma setini, elifler için ise a1 yayıncılık türkçe ve matematik sevinci setlerini aldık. sanırım her şey hazır artık okula başlayabiliriz :) 

6 yorum:

  1. Nihancım yeni öğretim yılınız her iki kuzu içinde hayırlı olsun, sağlıklı başarılı geçsin inşallah. Öğle tatilinde uğrayabilmen çok çok iyi, en baştan nasıl olacak ne olacak desek de sonradan herşey rayına oturuyor, en baştan itibaren kolaylıklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deryacım çok teşekkür ediyorum. bu haftayı da bir atlatırsak sanırım düzene girecek her şey :) çınar kuzusuna da başarılar diliyorum :)

      Sil
  2. Nihancım bu eğitim öğretim yılında hem Elif'e hem Eren'e başarılar diliyorum,herşey gönlünüzce olur inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asuman çok teşekkür ederim canım ben de ela ya başarılar diliyorum :))))

      Sil
  3. Nihan, iki bıdık için de şimdiden hayırlı uğurlu olsun diyorum. Sabahçı ve öğlenci ayrımı evet biraz kötü olmuş ama çözmüşsünüz problemi yine de, şükür. Geçen seneden tecrübeli 1. sınıf annesi olarak bu a1 yayıncılık ilk okuma seti demişsin yaa, nedir bu? Gerekli mi okul kitapları dışnda bir set almak? Geçen seneki tecrübelerini paylaşır mısın zira ben bu 1. sınıf mevzuusunda biraz stresim, özellikle Arda'ya ödev yaptırabilmek ve masaya oturtabilmek hususunda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burcum meb kitapları kesinlikle yetersiz bizi bu yayınları almaya öğretmenleri yönlendirdi. 1.sınıf öğretmenleri zümre olarak bunları takip edecek. geçen sene elifler berkay yayıncılık ın 1.sınıf ek kitaplarını almışlardı, onlar da çok güzeldi. eminim öğretmeniniz ilk veli toplantısında bu konuyu gündeme getirecektir. ardaya da başarılar diliyorum :)))

      Sil

haydi söyle :)