15 Mayıs 2015

teoride ve pratikte anneler günü

artık okullular, büyüyorlar.

kendilerince keyif aldıkları aktiviteler, beğendikleri programlar, takip ettikleri dergiler, tercihleri var.
şehir çocukları olarak doğaya hep açlar. yeşillik alanlardan, hayvanlardan, özgürlükten yoksunlar.
anneler gününün anlamını bizler kadar olmasa da biliyorlar. her anneler gününde annemle olmak şükür nedeni benim için. hiç kaybetmeyeceklerini düşündükleri bir aileye sahipler.
okul dışında sınıf arkadaşlarıyla olmaya bayılıyorlar. eren' lerin sınıfından bir anneler günü etkinliği.
 böyle güzel kartlar hazırlıyorlar :)
sıcak ve şirin olduğumu, çiçekler gibi güzel, kırlar kadar adaletli olduğumu artık anneler günü mektuplarından öğreniyorum.
ve yaptığım iyiliklerle oğlumun baş meleği olmayı hak ettiğimi :) 

tüm bu reklam bombardımanı, çiçekli kalpli temalar, muhteşem indirimler neyi unutturabilir ki ? annesinin, evladının acısını yaşayanlar için bugün ne kadar da hüzünlü oysaki...

8 yorum:

  1. Teoride ve pratikte anneler günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  2. Anneler gününüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  3. Çok çok mutlu olun, tüm kalbimle diliyorum...Soma'nın yıldönümüydü dün, babasız yüzlerce çocuk için nasıl geçti bir yıl....

    YanıtlaSil
  4. Çocukların hazırladığı o küçücük kartlar öylesine değerli ki. Yıllar sonra değeri daha da iyi anlaşılıyor.
    Hayatın içinde acı da, hüzün de, mutluluk da var. Gün geliyor hepsi yaşanıyor. Önemli olan bilinçle, an'ın değerini bilerek yaşamak...
    İyi şeyler yapmaya çalışan bir anneye sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar naifsiniz. yorumlarınızı çok seviyorum. tüm anneler gibi ben de iyi şeyler yapmaya çalışıyorum :)))

      Sil

haydi söyle :)