27 Eylül 2011

yeni kitaplarımız

çok gürültülü bir şehre uyurgezerliği sayesinde sessizlik getiren bir sirk filini anlatıyor. insanlar fili o kadar seviyorlar ki uyanmasın diye gürültü yapmayı keserek sessizliğin nasıl bir şey olduğunu farkediyorlar.
tubitak ın erken çocukluk kitaplığından...
serinin ilk kitabıyla kuzenimiz tanıştırmıştı bizi. eren inanılmaz sevmiş, elinden hiç düşürmemişti. her ne kadar kahramanı canavarmış gibi görünse de, çok akıllı bir fındık faresinin, zekası sayesinde ormanda nasıl güvenle yaşadığını anlatan, çizimleri anlatımı bir o kadar güzel ve şiirsel bir kitaptı "tostoraman"... serinin ikinci kitabı olarak "tostoraman ın yavrusu" nu görünce almadan duramadım. ilki kadar güzel, ilki kadar zekice, eren in yeni gözdesi oldu :)
tubitak tan 6 yaş üzeri olarak çıkmış, elif de yazın bir başka kuzenimizin sayesinde sevmişti bu kitabı. zevkle okuyoruz henüz uygulamaya geçemedik ama evde kolayca yapabileceğimiz bir çok deney var içinde...
ah ah ne zordur yavru ahtapot olup da her gün sekiz kollu kıyafetler giymek :) diye düşünen bir yavru ahtapotun nihayetinde çok kolunun olmasının velhasıl bir ahtapot olmanın aslında güzel bir şey olduğunu anlamasıyla devam eden güzel bir öykü :) feridun oral ın resimlediği bir de "benekli faremi gördünüz mü" var yapı kredi yayınlarından onu da çok beğeniyoruz...

10 yorum:

  1. benim bücür bir ara heveslendi gibi oldu kitaplara, sonra yine aynı tas aynı hamam. sıkılıyor, çok üzülüyorum :( maşallah seninkilere, 41 kere...

    YanıtlaSil
  2. Şu hastanede kitabının detaylarına dikkati çekmişti bir blogger, o bakımdan çok hoş gelmişti bana.. Dişçi olanı da öyle.. Sevgiler Nihan'ım:)

    YanıtlaSil
  3. Nihancım hepsi harika görünüyor kitaplarınızın... Hepsini listeye aldım en kısa zamanda biz de edineceğiz , size eğlenceli kitaplarınızla boool keyifli vakitler...

    YanıtlaSil
  4. sibel hiç belli olmaz bence, bakarsın kitap kurdu oluvermiş, bizim zamanımızda hiç yoktu okulöncesi için bu tip yayınlar :)

    müminem hastane öncesi ve dişçi öncesi okunması epey fayda sağlar bence de, güzel anlatılmış detaylar var :)

    fatoş çok teşekkür ederiz canım :) gerçekleri daha güzel ama :))

    YanıtlaSil
  5. Merhaba. Benim de 2007 doğumlu bir kızım var. O da kitaplara ve masal yazmaya pek meraklı:) Blogunuzu zevkle takip edeceğim. Sevgiler.,

    YanıtlaSil
  6. Bende şu ev-okul ayarlarını artık bir düzene sokabilirsem Ela'nın kitaplarını yenilemek istiyorum.

    Tavsiyen için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. ahu kızlarımız aynı yaştalar :) ben de sizin sitenizi çok sevdim, kızının yazılarını da zevkle okudum :))) çok başarılı buldum :)

    ela toprak ve biz özellikle yapı kredi yayınlarını çok sevindim ben de biraz daha alacağım onlardan :)))

    YanıtlaSil
  8. Anaokuluna başladı. Öğretmeni büyüyünce ne olacaksınız, diye sormuş. Benimki "Ben yazarım zaten."... demiş!! :)))

    YanıtlaSil
  9. ahu :)) yani bi de soruyolar demi :)) benimsemiş mesleğini kuzu :)

    YanıtlaSil
  10. Çok tatlılar. Hepsi Allah'a emanet olsun. Çok güzel bir gün diliyorum size. Sevgiler :)

    YanıtlaSil

haydi söyle :)