3 Kasım 2015

ilköğretim 3.sınıf kitaplığı

bu leventler sonunda eren (2.sınıf) için. ilk kez bir kitabı severek okudu ve devamını almamı istedi. yaşasın çok mutluyum :) levent ve şirin serisi timaş yayınlarından, okumayı sevdirmek için tavsiye ediyorum.
timaş yayınlarına biraz mesafeliydim ama çocuklar bu kitapları çok seviyor. elif özellikle profesör pi ve iyona bayılıyor.
 
sevgili salak günlük' ün ilk kitabını (arkadaşlar bunun için değildir) uzun zaman önce okumuştu. ikinci kitabını da istedi. 
buraya kadar onların tercihleriydi. şimdi sıra benimkilerde :) onlara kalsa hep aynı tarz okuyacaklar, oysa kitap keyfinin gelişmesi için farklı deneyimlere ihtiyaç var.
hint cevizinin kitap günlüğünden seçtiklerim; 
bitlendiğimiz yıl.
 
zincir 
elif,  charlie' nin çikolata fabrikasını büyük bir keyifle okuyup ardından sinema filmini izlemişti. bu devam kitabını sürekli önüne sürmeme rağmen ancak almayı kabul etti nedense. umarım okurken aynı keyfi alır.

çocuklarımıza iyi bir eğitim verebilmek, duyarlı birer yetişkin olmalarını sağlamak için çabalıyoruz. onları güçlüden değil haklıdan yana olmaları, düşüncelerini cesurca korkmadan söylemeleri konusunda yüreklendiriyoruz. 
acaba diyorum bazen, yanlış olan biz miyiz...

2 yorum:

  1. Kitaplar çok güzel. Ela da okumayı öğreniyor bu sene. Heyecanlanıyorum ben de kendisi okumaya başlayınca nasıl oalcak diye. Her akşam kitap okuma seanslarımızdan vazgeçemem elbette. Benim de (istisnalar olsa da) dört gözle beklediğim zamanlar.

    Çocukları böyle yetiştirmek konusunda son günlerdeki karamsar ve umutsuz ruh halimizin geçmesini bekleyelim bence. Yeniden umut dolmak için zamana ihtiyacımız var. Doğru olarak her zaman kazanmasa da, sonuçta doğrudur. Ve kazanmak da görecelidir değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zamana ihtiyacımız var gerçekten. z kuşağına güvenelim, gelecek güzel günlere inanalım :)))

      Sil

haydi söyle :)