18 Ekim 2011

bugünlerde...

deneyler kitabına ara ara devam ediyoruz. haftasonu yaptığımız ısınan hava yükselir prensibiyle çalışan ve kaloriferin üzerinde çılgınlar gibi dönen yılan bizi çok eğlendirdi.kesip helezonik yapıyı elde ettikten sonra, kafasından iğneyle iplik geçirdim...
haşhaşlı yaşpasta, favorilerimden :) internette sayısız tarifi var, haşhaşı aktarlardan temin edebiliyoruz.
soğuduktan sonra üzerine kremşanti de koyduk ama fotoğrafını çekmeyi unutmuşum, nefisti :)
sonbaharın son güneşli günlerinden biraz daha faydalanmak istedik ve çekinerek de olsa kızılay turuna karar verdik. elif ve eren in ilk metro deneyimi görülmeye değerdi.
arkasından yemek ve izmir caddesi :)
son olarak kuzenimiz duru nun ilk yaşını hepbirlikte kutladık...

zaman geçiyor, çocuklar hızla büyüyor... bunun ilk çağrışımı yaşlanmak olsa da kendimize daha fazla zaman ayırabiliyoruz. daha hızlı hareket edebiliyor daha özgür plan yapabiliyoruz. biberonlar, bebek bezleri, pusetler hayatımızdan çıktı, gezme çantalarımız iyice küçüldü. yemek ve uyku saatlerimiz sorun olmaktan çıkıp, günlük rutinin olağan parçaları haline geldi.

geriye dönüp baktığımda, çok yol almışız diyorum :)

12 yorum:

  1. Şükürler olsun ki o yolu alıyoruz.. Biraz düşe kalka olsa da.. :)

    YanıtlaSil
  2. bazen zor gelse de... zaman geçiyor işte :) evet, gerçekten çok yol almışız :)))

    YanıtlaSil
  3. Ben geriye bakınca ve şimdiki daha şimdiden yaşadığımız çatışmalara bakınca bebek halini, özlüyorum. Büyüsün büyüsün diyor sonra büyüdü diye üzülenlerdenim yani.

    YanıtlaSil
  4. Biz hala çok zorlanıyoruz be Nihan'ım.İki ile üç arasında öyle çok fark var ki...

    YanıtlaSil
  5. haşhaşlı pastaya bende bayılır biterim baya oldu yapmayalı.dürttün beni oturduğum yerde ha:)

    YanıtlaSil
  6. Ben de darısı başımıza diyorum. Bir de Ankara'yı özledim diyorum. Kaloriferli evde oturmayı özledim diyorum. Yılan fikrine bayıldım, kalorifer olsa da biz de yapsak diyorum. Diyorum da diyorum... :)

    YanıtlaSil
  7. mümine evet şükürler olsun, emekler boşa gitmiyor :)

    sibel cim zaman geçiyor, büyüyünce sorunlar büyüyor diyenleri tam olarak anlamıyorum henüz, bizimkiler şimdiye kadar hep küçüldü :)

    YanıtlaSil
  8. derya cım evet o hepimizin çelişkisi :) ben de bir bebek görünce içim titriyor ama benimkiler kolikli uykusuz bebeklerdi çok zorladılar beni...

    gönülcüm tahminlerim bile yetersiz kalıyordur eminim. 3 tane x3 olmuyor bunu biliyorum en azından... çok daha fazlası oluyor :))

    YanıtlaSil
  9. kalk serpil kalk yap canım :))))) durduğun hata, hep sen mi canımızı çektirceksin :))

    özlem darısı başınıza :) 3 yaş sonrası epeyce bir değişim oluyor çocuklarda... yılanı güvenli bir ısı kaynağının üzerinde yapabilirsin bence :)

    YanıtlaSil
  10. Nihancım sende gördükten sonra bende alayım dedim deneyler kitabını ama ben 8+ yaş olanını almışım,seninkine bakınca anladım,neyse şimdilik buda işimize yarar gibi.

    bu arada fotolar çok güzel,öptüm kuzucuklarını.

    YanıtlaSil
  11. süper ya deney falan. bayıldım. veee şu çanta olayını kıskandım benimki sil baştan oldu ya neyyyse.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. ela toprak ve biz, bence de yarar :) 6+ nın 1-2-3 ü var ayrıca ama şimdilik bir tane yetiyor... ben de sizi öpüyorum :)

    yasemincim silbaştan olsun boşver :) sağlıkla büyüsün elif bebek :)) biz birincileri kaldıramadan ikinciler eklenmişti :)))

    YanıtlaSil

haydi söyle :)