1 Şubat 2011

kitaplarımız

uykudan önce kitaplarımız. mutlaka bir hikaye okuyup öyle uyuyoruz...
netten sipariş ettiğim iki kitap. sadece resimle anlatım var, öyküsel bir anlatımı yok...


çok rağbet görmeseler de kitaplığımızda yerleri var...


hala severek okuyoruz bunları...
artık çok ilgilerini çekmiyor, 2 yaş altı için daha eğlenceli olduğunu düşünüyorum.

buna bayılıyorum. her okuduğunda insan duygulanıp, ağlar mı yaa :)) nasıl kaptırıyorsam kendimi, kendi babam geliyor sanırım aklıma :)

ben cemile yi sevmedim, belki daha iyi kitapları da vardır ama bunu okuduktan sonra diğerlerini almak istemedim.

bu üçlüyü çok seviyoruz. vücudumuz sayesinde elif çok şey öğrendi, şimdi öğrendiklerini eren e anlatıyor... "bak eren sende sperm var, bende yumurta var, çünkü ben kızım :)"



tubitak yayınlarından, elif in favorilerinden...

ilk çıkartmalı kitabımız, teyzemizin hediyesi :)

buna tek kelimeyle bayıldım. zeytin, benekli faresini ararken biz de masallar arasında harika bir gezinti yapıyoruz...




pıtırcıklar, 2 yaş ve üzeri için...

çantalı öyküler serisi, severek okuduk ama şuan sadece eren e hitap ediyor...

az kaldı yakında seriyi tamamlayacağız :)

bunlar da dönüp dönüp okuduğumuz meraklı miniklerimiz...


19 yorum:

  1. Süper yaa.Şimdiden çocukların bir sürü kitabı var.Bende alıyorum kızıma.Yeter ki okuma alışkanlığı edinsin diye:))
    (Yukarıdaki ÇUFÇUF'tan bizimde var bir tane.:))))
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Haftasonu kitap fuarına uğradım...O kadar keyifliyf di ki iki poşet kitapla döndüm eve...Yağız çıldırdı hayvanları görünce.Özellikle resimleri dikkat çekici olan ve hayvanları konu alanalrı seçtim.Şimdi sanyalyesini kitaplığın altına getirmiş çıkıyor dilediğini alıp okuyor gib yaparak taktit ediyor.Ben de uçuyorum havalara :))
    Aldıklarımdan bazırlarını da görünce paylaşmak istedim...Anneler ne kadar çok uğraşıyor çocukları okusun ve okumayı sevsin diye...Çocuklarda layıkıyla bu emeğe karşılık verirler ,umarım

    YanıtlaSil
  3. bizdede var kitap merakı inşallah hep böyle devam ederler sıra kendi okumalarına gelince yan çizmezler:)))

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler! ben de yazısız öykülerden almak istedim seni okuyunca.

    YanıtlaSil
  5. Ben de kitap alıp duruyorum ama Tibet'in ilgisini çekmiyor kitaplar pek. geçenlerde bir kitabını alıp kendi kendine güya okuyordu, utanmasam ağlayacaktım :)

    YanıtlaSil
  6. oo nihancım ne çok kitabınız varmış,sırf masal değil her türlüsü var çok güzel,bol bol okusun kuzucuklar.
    benekli fareyi bende çok sevdim :)
    sperm ve yumurta haa :)) ilahi elif kız.

    YanıtlaSil
  7. Desteğin için teşekkür ederim arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  8. Atakan serisini tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  9. Bazıları bizde de var bu kitapların. Çok seviyoruz biz de okumayı. Bu arada Ali Dayı Çocuk kütüphanesi açılmış biliyorsun değil mi

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel kitaplar..Bizde de hemen hemen aynıları var.Cemile serisini inceledim ve beğenmediğim için bende almadım.

    Şimdilerde Timaş yayınlarının 1 liraya satılan küçük kitaplarını okuyoruz.Eren henüz sıkılabilir ona göre biraz uzun ama Elif sevecektir.

    YanıtlaSil
  11. Yahu ben ki 25 yaşında koccaaa eşek oldum, ama bu kitaplardan bende istiyorum :) Çok güzeller. :) Bende yeğenlerime alıyorum kendime alır gibi :)

    YanıtlaSil
  12. Hepsi birbirinden güzel,eğlenceli dimi :) Cemile'yi bende sevemedim bir türlü, bir tane almıştım içeriğini değiştirip okuyorum :)

    YanıtlaSil
  13. sihirli günce, sizde de var demek çufçuf biz dütdüt ü içerik olarak daha güzel buluyoruz :)sevgiler...
    içimizdeki karnaval, önemli olan kitap okumayı gündelik rutinin bir parçası haline getirebilmek sanırım, siz de bunu başaracak gibi görünüyorsunuz :)))
    ballı lokmam kendi okuyacakları günleri iple çekiyorum :))
    hilal cim parka gidiyorum eminim ayşe nin bile ilgisini çekecektir :)
    sibel gerçekten duygusal bir anmış :)))
    ayşegül sorma ben de çok güldüm o hallerine :)
    nehircim ne demek :) sevgiler...
    syrakusa atakan ı da deneyelim haklısın, teşekkürler...
    umur hemen araştırdım kütüphaneyi valla bilmiyordum, bize biraz uzak da olsa mutlaka ziyaret edeceğiz, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  14. ela ve biz aa evet bak ben onları unuttum nazik sincap vardı bizde :)
    derya haklısın, heps, ayrı bir dünya, ben de çok seviyorum :))
    kırmızı woswos ben de cemileyi değiştirip okuyorum, annelikte çare tükenmez :)))

    YanıtlaSil
  15. kitaba verdiğim paraya ben de hiç acımam, bol bol alırım çocuklarıma da..sen de ne güzel kitaplar almışsın...

    YanıtlaSil
  16. Merhaba,Elif ve Eren ismini okuyunca ses vermeden gidemedim bloğunuzdan zira bir Elif ve Eren'de bende var:))

    Keyifle dolaştım sayfalarınızda,
    sevgiler,selamlar...

    YanıtlaSil
  17. Birçoğu bizim kitaplıkta da var. eskiden biz okurduk şimdi o bize okuyor:)

    YanıtlaSil
  18. gülçin gerçekten öyle oluyor, çok pahalıları da var mutlaka ama ben genelde orta hallilerini tercih ediyorum...
    banu ben de sizin blogtan çok keyif aldım. elif le eren kardeşleri çok sevdim :)) o günlere gelsek biz de ne güzel büyütmüşsünüz maşallah :)))
    nehir cim ne mutluluk :))) kendilerinin okuyacağı günleri iple çekiyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Bu çuf çuflar kitabını bizde çok seviyoruz. Bu çocuklar bizden çok kitap okuyor sanırım.

    YanıtlaSil

haydi söyle :)