1 Haziran 2012

1 erkek 1 kadın

yeni yeni izlemeye başladım 1 erkek 1 kadını. turkmax de yayınlanışından ve star tv ye geçtikten sonra yayın saatinin geç oluşundan daha önce denk gelmemiştim bu kısa sahnelerden oluşan +13 komediye. denk gelsem kesin takılırdım, ilgimi çekerdi. oysa başka türlü oldu ilgimi çekmesi. bir köşe yazısında okudum behzat amirim gibi onları da evlendireceklermiş rtük kararıyla. görücü usulünden sonra yeni bir usul çıktı sanırım. öyle evlendikten sonra da bırakmayız artık, 3 de çocuk isteriz. sonra da bakacağız erkek karakterler cumaya gidiyorlar mı, boy abdesti alıyorlar mı falan sıkı takip edilmesi gerekiyor bence. hele önce bir başlarını bağlayalım da.


içimde seveceğime dair bir his ile ben de hemen izlemeye başladım, mercek altına aldım bu diziyi. çok sevdim zeynep ve ozan ı ve anladım ki doğal olan, içimizden olan, gündelik olan daha güzel oluyor. ve artık tartışma zemini bile bulamayan cinselliği yeniden ve dozunda ele alış biçimiyle izlenmeyi kesinlikle hakediyor. benim gibi yeni keşfedenlere duyurulur :)

15 yorum:

  1. :) kesinlikle haklısın doğal ve bize en yakın olanlar daha güzel.
    Bende denk geldikçe izliyorum kendilerini.Özellikle Demet Evgar çok başarılı. Hakikaten..
    İyi seyirler dilerim sana kalemlerin annesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim adanın annesi :) bence de demet evgar çok başarılı ve çok komik :)))

      Sil
  2. Bende severek izliyorum Ozanla Zeynebi :) bir behzat Ç var takip ettiğim birde 80'ler. Benim altyazılı polisiyeler şu ara yok epey boşta kaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deryacım ben de behzat ç yi çok seviyorum, ilk sezonunu izlememiştim fırsat buldukça onları da izliyorum :))

      Sil
  3. Yaaa... Evlensinler, birlikte yasamakta neymis. 1 kadin ve 1 erkek ayni cati altinda olabilir mi nikahsiz? Sonra Turk evladi ornek alir da kendine, asi olur anasina babasina neme lazim! Yazik yasadigim ulkeye yazik. Evladima, Cumhuriyete, ozgurluge, ATAma yazik!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biranne, 1 erkek 4 kadın olmadığına dua edelim aslında :) yakında o da olur bu gidişle...

      Sil
    2. Haahh bu da dogru iste:)

      Sil
  4. cokcokcok keyıflııııııı bır dızı kesınlıkle eglenıor ınsan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokoş kelebek aynı fikirdeyim, ben de epey güldüm izlerken :))

      Sil
  5. Acaba gönderemedim mi:) Yorum yazmıştım.
    Bu diziyi google +1 de paylaşmışlar orada gördüm ben de. Sadece Behzat için açar oldum Tv'yi. Her haltı yesin devlet lavukları milletin hayatına örnek olmak için dizilere sataşsın. Kurtlar vadisi nasıl örnekti ki yıllardır sürdü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dün akşam da süperdi behzat :) tek kurtlar vadisi mi valla vizyondaki diğer diziler de çok farklı değil aslında ama nedense hep 1,2 yapıma yükleniyorlar.

      Sil
  6. BehzatÇ tek bölüm bile izlemedim Lakin 1 Kadın 1Erkek tekrarlarını bile kaçırmıyorum.İyi seyirler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne işte sen de izliyorsun demek 1 erkek 1 kadını :) size de iyi seyirler...

      Sil
  7. Ben de bayılıyorum bu çifte,acayip eğlenceliler,umarım ömürleri uzun sürer,belli olmaz yani ne olacağı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif :)) bekleyip göreceğiz akıbetini ama evlenirlerse nasıl olur bilmiyorum :)

      Sil

haydi söyle :)