24 Mayıs 2017

Kısa Mola

Geçen yaz olduğu gibi üç günlük tatilde Antalya' da kısa bir mola verdik. Erken rezervasyon otelleri iki çocuklu aileler için avantajlı oluyor. Aslında ben yazlıkçıyım, otelde uzun kalmak istemem ama üç gün için keyifli. 
Geçen yıla göre hava serindi, çocuklar kapalı havuzlarla bir süre idare ettiler. Bu tatilin bizim için en güzel tarafı kardeşler ve kuzenler buluşmasıydı tabi. 
Birbirlerini çok seviyorlar. Büyüyorlar ve onlar büyüdükçe tatillerde kendileriyle daha az görüşür olduk. Sadece haber veriyorlar ve gidiyorlar. 
Dönüşümüz biraz hüzünlü oldu. Çünkü Eren bizimle sadece bir gece kalıp, takım turnuvası finalleri için Çorum' a gitti. Bu ilk ayrılışımız biraz buruk, biraz hüzünlü. Anneanne ve babaanneden büyük fırçalar yesek de antrenörüne ve kulübüne güveniyoruz. Büyük deneyimlerle dönecek eminim.  
Eren' le detayları konuşmak için fırsatımız olmamıştı. Erkenden de uyuyunca ona bir mektup yazdım. Bu mektup da anılarımızda yer alsın istedim.

15 yorum:

  1. Ne güzel kaçamak olmuş :)

    Ah o ilk ayrılışlar ne zor geliyor ama çocuklar için hem iyi hem de ne güzel bir macera :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kaçamak çok güzeldi. Ayrılık gerçekten hiç unutamayacağı güzel bir deneyim olacak diye düşünüyorum. Onunla aynı durumda başka arkadaşları da var fakat sanırım cumartesi dayanamayıp gideceğim. 4 gün ayrılık yeter bize :)

      Sil
  2. Ne iyi yapmışsınız, çoluk çocuk kuzenler:) mektubu gözlerim okuyamadı ama çok güzel şeyler yazdığını tahmin ediyorum. İyi tatiller:)

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir tatil olmuş...
    Eren çok mutlu gitmiş sanırım, fotoğraflarında yüzü gülüyor... İnşallah deneyimleri de çok güzel olmuştur... Notlarına bayıldım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay şu ♥ kalplere özendim, araştırdım öğrendim :)) Artık her yorumumda bol bol ♥ olsun. Teşekkürler :))

      Sil
  4. İlk ayrılık ben o notun üstüne kesin gözyaşımı akıtırdım. Okurken bile duygulandım. Napıcaz bu ayrılıkları :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oldukça duygusaldım ama ona hissettirmemeye çalıştım tedirgin olmasın diye. 2.günden itibaren sesi çok daha neşeli gelmeye başladı neyse ki :)

      Sil
  5. mektup da tatlı amaa o fotolar biricik yaaa mutluluk hepsiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne mutlu oluyor çocuklar yaa... Gün saydılar resmen aylar önceden :)))) Teşekkürler.

      Sil
  6. harika bir kaçış ve dinlenme olmuş insanın ihtiyacı oluyor arada
    bir kaçamakta bana lazım :) sanırım :)
    endemikanneden sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba endemik anne :) Tanıştığımıza sevindim :)

      Sil
  7. İyi de ben niye ağladım ki şimdi bu mektubu okuyunca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ağlama canım yaa valla ben de pek duygulanmıştım ama gidip görünce boşunaymış dedim. Bir de hem babası hem ben uçuk çıkardık oğlanı yolladık iyi mi ettik kötü mü diye düşünmekten :)))

      Sil
  8. ne güzel bir kaçamak olmuş, mis gibi hava

    YanıtlaSil

haydi söyle :)