12 Haziran 2012

elif le bursa gezisi

cumartesi sabahı ereni babasına teslim edip, büyük teyzemiz ile bursa daki teyzemize gitmek üzere yola çıktık. yolculukta eskişehir e kadar tcdd hızlı tren i kullandık ve hem konfor hem de zaman tasarrufu yönünden çok memnun kaldık. elif heyecandan gece uykuya dalmakta zorlanmasına rağmen sabah erkenden kalkmıştı. hem trene bineceği için hem de bursada kuzenlerine kavuşacağı için çok heyecanlıydı :)sabah 9 da trene bindik ve öğlen 1 de bursa terminaldeydik :) sadece 2 günlüğüne gittiğimiz için kısa bir şehir turu yaptık. ilk olarak tophane deki çay bahçelerine uğradık.
sonra kapalıçarşıyı gezdik.
ve ulucami... elif e dua et hadi kızım deyince "allahım uçmayı diliyorum" dedi :)
ertesi sabah misi köyüne kahvaltıya gittik. ve tabiki de elif yanlışlıkla(!) dereye girdi... ıslanan ayakkabısını ve pantolonunu görünce çok üzüldü. neyseki kısa sürede ayakkabıları kurutmayı başardık.
ve bursaya asıl gidiş sebebimiz, yeğenimin bale resitaliydi. pazar akşamı büyük bir heyecanla onu izlemeye gittik.
kesinlikle çok zarif bir dans. hem modern dans hem baleden oluşan çok güzel bir gösteriydi. finalini ise 7 kocalı hürmüz ile yaptılar. teyzesi olarak çok gurur vericiydi çok başarılıydı canım yeğenim.
ateşe baca lazım, kitaba hoca lazım, bana bi koca lazım, o da bu gece lazım
kovana arı lazım, horoza darı lazım, bana bi karı lazım, o da bu ara lazım :))

bu kısa bursa gezisinde ablamı, yeğenlerimi gördüm. elif ile ilk kez böyle bağımsız bir tatil yaptık. eren dönüşte onu götürmediğimiz için bizimle bir süre konuşmadı ama sonra buzları erittik...

1. Gezinizin çok güzel geçtiği resimlerden belli:)elifin duasına bayıldım yalnız:)

Bende bloğuma beklerim:)

1. derya çok teşekkür ederim :) elif in duasına ben de bayıldım ama bu uçma sevdası başımıza iş açacak diye korkuyorum bazen... bloguna uğradım, her zaman gelirim :)))

2. Dar zamanda çok işler halletmişsiniz;hoşgelmişsiniz,yine bekleriz:)

1. evet süre kısıtlıydı ama epey şey yaptık, geliriz inşallah daha uzun zamanlarda teşekkürler :))

3. Kızımın baleye ilgisi yok ama çok isterdim bale yapmasını. Yeğenini tebrik ediyorum.
    Bu arada hızlı tren ne büyük şansmış. İki günlük de olsa nefes almışsınız. Keşke ben de teyze olsaydım.

1. nilhancım bale her şeyde olduğu gibi emek istiyor ama sonucu çok güzeldi gerçekten :) benim kızımın da yok ilgisi hatta baletleri görünce dedim şunların anne babasını gidip tebrik edeyim çünkü türkiye de kimse oğlunu balet yapmak istemiyor :))

4. İyi vakit geçirmişsiniz belli çok hoş kareler.

5. merhaba sizi izlemeye aldım...
    sizde beni izlemye alırsanız sevinirim...

bursa yı bende çok severim...
    gerçektenn görülmeye gezilmeye değer bir yer...
    özellikle teleferikle uludaağa çıkmak...
    bambaşka bir olay...
    kocaman sevgiler...

1. gurme şirine, bursa da istanbul gibi tarihi bol bir şehir ben de seviyorum :)

6. Anne kız gezisi:)Çok güzel olmuş..

7. ımmm ne güzelll olmuş nihan'ım... Elif ya pilot ya da yamaç paraşütçüsü olacak desene:)

1. müminem sanırım haklısın, dağcı da olabilir çünkü tırmanmayı da çok seviyor. adrenalin tutkunu :)))))

8. Ne güzel, Bursayı çok seviyorum geçen yıl çok kısa gezmiştik ama ayrı vakit ayrılası bir şehir, bir yere gidecekken yapılan heyecan çocukluğumu hatırlattı bende elif gibiydim ha şimdi değiştim mi hayır yine öyleyim :) Baleyi severim, gurur duyulmayacak gibi değil, çok keyifli olmuş çoook darısı bize olsun Nihancım ;)

1. deryam darısı size olsun sen de seyahatleri çok seviyorsun biliyorum :)) ben de uzun seyahatler öncesi çok stresli olurum. o halimi pek sevmiyorum :))

9. keyifli bir seyahat olmuş belli ki:)benim doyasıya gezmek istediğim şehirlerdendir Bursa...yeğenini ise ayrıca tebrik ediyorum canım:)

10. elifden nameler :)
    eğlendiğinize sevindim elifin duasına da bayıldım :))

1. düşler mekanı teşekkürler, çocukların dualarından kitap yazsak olur sanki :))

11. Bu postunu görmemişim, çok hoşuma gitti. Ne güzel bir gezi olmuş. Bu durumda Eskişehir gezisi de yakındır sanki, kolayca gidilebildiğine göre;)

Ana-kız ne harika birşey gezebilmek. Çocukken yapılan bu geziler, muhabbetler hep hatırlanıyor. kokusu, tadı bir yerlerde kalıyor. İnsan zaman zaman onlarla geçmişe, çocukluğuna gidiveriyor. Eminim Elif'e kalan o koku, o tat annesiyle mutlu bir geziyi anımsatacak. Ne güzel...

Yeğenini de tebrik ediyorum. Çok zarif:)

1. ayşen sırada eskişehir var ben de öyle düşünüyorum :) ben 6 yaşında annemle istanbula gitmiştim epey detay hatırlıyorum, haklısın unutulmuyor. çok teşekkür ederim :))