28 Ekim 2012

karlar kraliçesi

kapatılmalarının bile mevzu bahis olduğu devlet tiyatrolarının, nasıl büyük işler başardığına, nasıl güzel eserler sahneye koyduğuna ve ne kadar profesyonel olduklarına bir kez daha şahit oldum.
müzikal, sahne önüne kurulan 5,6 kişilik canlı orkestra eşliğinde sahnelendi. tüm seslendirmeleri onlar yaptı. oyuncular, kostümler ve şarkılarıyla çok keyifli bir tiyatroydu.
salon tamamen doluydu. 2 perdenen oluşan, yaklaşık 2 saat süren ve 7 yaş üzeri için önerilen oyunu, elif başından sonuna kadar hayranlıkla izledi ancak eren sonlara doğru biraz sıkıldı.
dakikalarca alkışlanan oyuncular gerçekten çok başarılılardı. oldukça kalabalık bir kadroya sahip müzikalde, sanatçılar kaç kez kostüm değiştirdiler sayamadım bile.


 arkadaşlığı ve cesareti öven bu güzel oyunu kaçırmayın derim :)

6 yorum:

  1. Ben o iki minik lokmayı yerim yerimm, nasıl bakış onlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz :)) dışı sizi içi bizi yakar ama :) bazen pimi çekilmiş bomba gibiler :)))

      Sil
  2. hemen İstanbul'da sahneleniyor mu ya da sahnelenecek mi bakalım o halde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sibel cim sizde sihirli hediyeler diye bir tiyatro oyunu var :) eminim o da bu kadar güzeldir. daha önce kırmızı başlıklı kız a gitmiştik devlet tiyatrosu olarak onun dışında hep özel tiyatrolara gittik. müjdat gezen e özellikle... ama bunun kadar hiç keyif almamaıştım :)

      Sil
  3. Tiyatro bizim de favori aktivitemiz. Ege de büyüse, Elif ve Eren gibi alsam ikisini de götürsem tiyatroya:) Çok tatlısınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. göz açıp kapayana kadar geliyor diyorum klasik bir replik olaraktaan :))) teşekkür ediyoruz :)

      Sil

haydi söyle :)