23 Ekim 2012

olimpik akademi ile jimnastik

geçen sene jimnastik kursu araştırmalarımızda 4 yaşın alt sınır olduğunu öğrenmiştik. biz de eren için erken olması nedeniyle buz patenine yönelmiştik. buz pateni; ön hazırlık gerektirmesi (paten, eldiven, bere vb), soğuk ve ıslak bir ortamda olması (düşmeler sebebiyle), seans süresinin kısalığı (45dk) ve zor öğrenilmesi (en azından bizimkiler) nedeniyle bizde büyük bir motivasyon düşüklüğüne sebep olmuştu. zaten çocuklar da bir süre sonra devam etmeyi reddetmiş, biz de kursu yarıda bırakmıştık.
bu senenin başında elif' in kreş arkadaşının devam ettiği olimpik akademi jimnastik spor kulübünde bir deneme dersi yaptık. eve yakın oluşu bizim için büyük bir avantajdı, antrenörler çok ilgiliydi, ilk derste tüm çocuklara ismiyle hitap etmeye başlamışlardı. salon küçük ama aletler yönünden yetkindi. çalışmalar 1,5 saat kesintisiz, ciddiyet içerisinde ve orantılı bir disiplin uygulanarak geçiyordu. kesinlikle hiç bir çocuğu es geçmiyor, hiç bir hareketi görmezden gelmiyor, hiç bir detayı atlamıyorlardı. ders sonlarında yapılan eğlenceli yarışmalar ve oyunlar çocukları; pedagoji eğitimi almışcasına kurulan iletişimler beni oldukça etkiledi :)  
web sitelerini incelediğimde hiç bir başarının tesadüf olmadığını ve başarının anahtarının da disiplin olduğunu bir kez daha anladım. olimpik akademide ilk ayımızı tamamladık, benim tüm beklentilerime cevap veren, çocukların da devam etmekten keyif aldığı bir jimnastik kursumuz var artık.

19 yorum:

  1. Aaaa belki de karşılaşmışızdır seninle orada.. Gerçi biz artık bıraktık jimnastiki, sizin aksinize Arda buz pateninde karar kıldı :) (Çocuklar birbirlerinden ne kadar farklı değil mi?)Olimpik akademi kesinlikle işini çok ciddi yapan disiplini sağlayan bir yer, sadece çok kalabalık olması benim canımı sıkmıştı ama keşke Arda da devam etmek isteseydi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. a aa gerçekten mi :)))karşılaşsak hoş bir süpriz olurdu :) şu an bizimkilerin devam ettiği grup çok kalabalık değil, sayı makul düzeyde... arda' ya buz pateninde başarılar diliyorum, minik hokeyciler çok tatlı görünüyorlar :))

      Sil
  2. Ne mutlu size. biz de çok istedik jimnastik yapmasını ama bale diye tutturdu. seneye tekrar deneyeceğiz şansımızı.

    İyi bayramlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilhancım bale de çok zarif çok güzel :) elif in vücudu çok atletik olduğu için hiç bale düşünmedim ama öyle mini mini bale yapan kızlara bayılıyorum :)))

      Sil
  3. ay ne mutlu, maşallah Nihan'ım.. kesinlikle çocukların düzenli bir spora ihtiyaçları var.. ben de Selim için yüzme ve birşey daha istiyorum ama o birşeyi bulamıyorum.. vurdulu kırdılı birşey osla iyi olur bence, o enerjiyi orada atar da bize bulaşamz belki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben de haftasonları avm lerden kurtulduğumuza seviniyorum. güzel bir alternatif oldu hem de enerjilerini atıyorlar. yüzmeyi ben de çok seviyorum selim için vurdulu kırdılı ne olur ki uzak doğu sporları olabilir eskrim falan olabilir belki :))))

      Sil
  4. Ne kadar güzel bir aktivite omuş onlara,harika!

    YanıtlaSil
  5. Duzenli olarak spora gitmeleri de cok guzel, abla kardes beraber gitmeleri de:) esim de der hep bir spor daliyla ugrasmali, bir enstruman calmayi ogrenmeli insan diye... bakalim bizim ufaklik ne yapcak;) Sevgilerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eşine katılıyorum :)) teşvik var ısrar yok olmalı felsefemiz belki. çünkü zoraki olursa ters de tepebilir gibi geliyor...

      Sil
  6. Canım çok güzel olmuş. İda 2 yıl gitti bu sene ara vermek zorunda kaldık okul-ev -stad arası mesafeyi koordine edemedik:(başarılar kuzulara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ebru :)) bakalım biz ne kadar istikrarlı olacağız :)

      Sil
    2. Sey ben 11 yasindayim 11 yasindakiler icin bir jimlastik kursu var mi

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. ankara öveçlerde... internet sitesi de var, girip adrese bakabilirsiniz....

      Sil
  8. SPOR TEKRAR İSTER. ÇOCUK YAŞTA BAŞLAYAN VE SIK ANTRENMAN BAŞARI GETİRİR . ANCAK ANKARA'DA ÇOCUKLARA SPOR (JİMNASTİK VEYA YÜZME VB) YAPTIRAN MEKANLAR SPORCU YETİŞTİRMEKTEN ÇOK ZENGİN OLMANIN DERDİNE DÜŞMÜŞ. PARAYI VERİN İSTER GETİRİN İSTER GETİRMEY HAVASINDALAR. ÇOCUĞUMU YÜZMEYE YAZDIRDIM. ÇOCUK İLK GÜN GİTTİ BİR AY HASTA OLDU. BİR AY SONRA DEVAM EDECEK MİSİNİZ DİYE SORDULAR. BİR AY BOYUNCA SORMAYAN YÖNETİCİ PARA ZAMANI GELİNCE HATIRLADI. ÇOCUĞU OLİMPİK JİMNASTİĞEYAZDIRDIM. HOCALAR ÖZVERİLİ AMA HAFATA SONU GELEMEZSEK HAFTA İÇİ GELEBİLİR MİYİZ SORUSUNA "KESİNLİKLE HAYIR!" CEVBABI ALDIM. MAKSAT PARA . SPORCU YETİŞTİRMEK DEĞİL. BU ZİHNİYETLE NE YÜZÜCÜ NE JİMNASTİKÇİ YETİŞİR. TÜRKİYE DE BU ZİHNİYET ANCAK TÜRKİYE ŞAMPİYONU ÇIKARIR. KENDİ KENDİNE ÇALIP OYNAMAK BUNA DENİR. TÜRKİYE'DEKİ VE ÖZELLİKLE ANKARA'DAKİ BU ZİHNİYETTEKİ SALON SAHİPLERİYLE SPORCU YETİŞTİRMEKTEN ÇOK PARA KAZANALIM DERDİYLE TÜRK SPORUNA ANCAK ANKARA ŞAMPİYONU BİLMEM NEREDE LÜZUMSUZ BİLMEM NE ŞAMPİYONU ÇIKARIR. OLİMPİYAT ŞAMPİYONU DÜNYA ŞAMPİYONU ÇIKARACAK ZİHNİYE DEĞİŞİMİ BU İNSANLARDA OLMAZ ANCAK FEDERSAYONLARDA ŞART.

    YanıtlaSil
  9. slm yukarda yazdıgınız yzıya bır kac cevap vermek ısterım her cocuk hasta olabılır ayada antrenmanlara katılamaya bılır bundan daha dogal bırsey olamaz bunuda anlıyorum hafta ıcı gelebılırmıyım sorusuna alınan cevap sızı oldukca uzmus salonda yuz tane sporcu var gurup sayılarımız 10 ar kısı ancak ıkı gurup çalışabılıyor sızın gıbı uctane daha cocuk gelse o gurupların calısmaları ne olur hıc dusundunuz mu yada sızı cocugunuzun gurubuna bıranda ıkı uc cocuk gelse onuda bırakın gelecegınız hafta ıcı calısmalardakı cocukların sevıyelerıyle sızın cocugunuzun sevıyesı aynı mıdır bır malumatınız var mı sadece ılerıye donuk olan cocuklar hafta ıcı alınır ve haftada en az ucgun antrenman yapar bıırde sadece ısımızın zengın olmak yada para kazanmak oldugunu yazmııssınız verdıgınız yuz lıraylamı zengın olabılecegımızı mı sanıyosunuz 100 tl yerıp 12 saat anternam yapıyorsunuz saatı 6 tll gelen bır kursda bızım zengın olmamızı yada olacagımızı dusunmenız oldukca guzel bırde zıhnıyetımızın bozuk oldugunu ankara sampıyonası dısında bı basarının gelmeyecegını yazmıssıınız sız bır zahmet edıp www.olimpikakademi.com .tr den bızahmet gırıp bıraz ıncelemenızı ıstesem cok mu olurum acaba ıkı hafta once bırezılyada dunya sampıyonasından kendı yetıstırdıgımız hatta o kalondan secıp kesvedıp sporcu yaptıgımız sporcuyla gıttık dunya sıralamasında 14. sırayı aldık ıkı hafta oncesınde ukraynadaydık bu zıhnıyettekı kulubumuız malesef takım ve breyselde bırıncı olarak gelmıstır bence elestırı yaparken once bıraz arastırın sonra gereklı gereksız seylerı yazın anlıyorum kı hayatınızın hıcbır safhasında spor kulturu olusmamıs ınsallah cocugunuz da bu kultur yerlesır olımpık akademı hasan kavak

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar oğlumu ankara olimpik akademi cimnastik kursuna götürmekteyim kursa yazdıracağım zaman ilk dersin deneme dersi olduğunu 20 tl ücret alınacağını söylediler. Bende sorgulamadım verdim fakat ertesi hafta başka gelen bir veli ben direk yazdıracağım 20 tl vermek istemiyorum diyerek gözümün önünde diretti ve 20 tl yi almadılar, kuzenimde aynı yere oğlunu yolluyor benim aylığına 200 tl ödediğim kursa 175 tl ödediğini duydum bunuda kurs yetkililerine söylediğimde kazımkarabekir şubesinde bulunan kurstan gelenlere 175 tl olduğunu söylediler yani tutturabildiğine ücret alınıyor bilginiz olsun

    YanıtlaSil
  11. Sey ben 11 yasindayim11 yasindakilere bir kurs var mi biliyrmusunuz

    YanıtlaSil

haydi söyle :)