15 Şubat 2010

iyi ki doğdun


doğum günün bebeğim.. meleğim, kelebeğim.. 3 yaşını bitiriyorsun, yoksa artık bebeğim değil çocuğum mu demeliyim sana. öyle ya 0-3 yaş bebeklik dönemini tamamlayıp artık bir oyun çocuğu oldun.. bana anneliği öğrettin, ilk göz ağrım, uykusuz gecelerimin en güzel sebebi, mis kokulu, akıllı fıstığım benim.. önce yuvarlanman, oturman, emeklemen sonra yürümen, konuşman, koşman neşelendirdi evimizi şimdi espri kabiliyetin ve sohbetinle renklendiriyorsun hayatımızı.. anneler gününde anne olabilme hayalim seninle gerçek oldu, duyduğum en güzel sesleniş senin dudaklarından dökülen "anneciğim" sözcüğü hala.

15 şubat 2007 de gene böyle yağmurlu bir günde, yaşanılası yerlerden birinde bodrumda, otel odasını andıran hastane odasında karşıladın beni.. yüzün gözün şiş, kirpiksiz, kıpkırmızı suratınla ve şakağındaki minik neşter yarasıyla.. bazen kontrol ederim o izi saçlarını karıştırarak benim kırmızı şiş yüzlü bebeğim olduğuna inandırmak için kendimi.. inanasım da gelmiyor ki nasıl büyüdün, nasıl serpildin bu kadar zamanda..

19 aylıkken abla oldun. sana haksızlık yaptığımı düşünmedim hiç, saltanatının son bulduğunu, ilgisiz kaldığını da.. kardeş sevgisini, paylaşmayı, beklemeyi, kıskanmayı, sabretmeyi, iletişimin farklı boyutlarını, bir şeyler öğretebilmeyi erkenden tanıdığın için aksine hayata duygusal olarak daha donanımlı başladığını düşünüyorum. doğum günün kutlu olsun bir tanem, 3 ler 13 olsun, 13 ler 23 büyü, serpil, es, coş... kıyısından geçme yaşamın, dal içine içine ve mutlu olduğun bir hayatı yaşa bebeğim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi söyle :)