2 Haziran 2010

ellerim büyüdü avuçlarında

"Annedir yüreği fazla dayanmaz
Herkes bıksa benden annem bana doymaz
Öper besler beni unutur kalbinde
Annem burada olsun bana bir şey olmaz
Her gün bakar bana kusurumu görmez
Günler gece olsa o ışığı sönmez
Ellerim büyüdü avuçlarında
Bi tek annem olsun bana bir şey olmaz”


karşılıksız, koşulsuz, güvenli ve yumuşacık bir sevgi annenin yavrusuna hissettiği... şartların değişimde ilk olarak çocuğunun nasıl etkileneceğini hesap eden, her birini bir diğerinden ayırt edemeyen, azıcık haksızlığa uğradığını düşündüğünde hemen savunmaya geçen, koruma içgüdüsünü ölene değin içinde saklı tutan... anne olunca daha iyi anlaşılan, kıymeti geç anlanan, kokusu unutulmayan kıymetlilerimiz... eksik olmayın, uzak durmayın, bir yere gitmeyin olur mu?

2 yorum:

  1. çok güzel bir yazı. hamile olduğumdan mıdır bilmem. Çok duygulandım okurken...

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle hamilelik duygusallaştırıyor ama şarkı da çok etkiliyor beni, ne zaman dinlesem gözlerim doluyor...

    YanıtlaSil

haydi söyle :)