25 Mart 2012

bol fotoğrafla son günler...

bir kız annesi olarak balıksırtı örgü bilmeden olmazdı :) ben de azmettim, yeteneğim olmasa da biraz gayretle bu aşamaya gelebildim. elif hanım oturup sabit kalmaktan isyan etse de kırmadı beni, izin verdi çalışmalarıma :) çeşit çeşit örgüler saç modelleri için hayran kalıp epey faydalandığım bu siteye göz atın derim...
çocuklar poğaça yapmak istediler, gayet de başarılılar, içine peynirleri koyup basbayağı kapattılar hamurları. şöyle üç beş yıl sonra istediğim kıvama gelecekler sanırım :)))
eren le başbaşa panora daki müjdat gezen sahnesinde sergilenen buz devri tiyatrosuna gittik. dinozor yumurtaları ve içinden çıkan dinozorları çok sevdi. o gün mest bir vaziyette gezdi eren.
fotoğraflamaya çalıştığım oyun dokunarak obje tanıma. bir kutuya rastgele oyuncakları koydum, üzerini bir örtüyle kapattım, bakmadan sadece dokunarak ne olduğunu anlamaya çalıştılar. kısa süreli de olsa farklı bir oyundu, eğlendik hep beraber...
elif son günlerde çizimleriyle beni epey şaşırtıyor :)
bu sene için spor ayakkabı alışverişi yapmadıysanız nata vega yı önerebilirim. her çeşit spor markasının gerçek anlamdaki outletleri mevcut. hem çeşit çok hem fiyatları makul...
bu dörtlü üç yıldır arkadaşlar :) ilk buluşmalarımızda koşturmaktan sohbet imkanı bulamıyorduk ama son zamanlarda onlar kendi aralarında oynarken biz de arkadaşımla bol muhabbet ediyoruz :)))

12 yorum:

  1. Nihan en çok istediğim şeylerden biri de şu çeşit çeşit örgüleri örebilmek.Ama Taliş saçlarına dokundurtmuyor ki deneme yapabileyim:)Şu oyuncak barbie kafası var ya kocaman olan kendime ondan alıp bol bol deneme yapacağım))
    O muhteşem dörtlüye buradan kocaman kocaman öpüyorum.Güzeller güzelidir benim çocuklarımm.

    YanıtlaSil
  2. Saçlara bayıldım örgüler çok güzel olmuş, dörtlü çok şirin bizimde üçlümüz var böyle, iki kardeş maşallah son günler dolu dolu ve keyifli geçmiş, yeni haftanız da böyle olsun :))

    YanıtlaSil
  3. 1- Saçlar ve dahası örgüler müthiş.. Keşke biri de benim saçlarımı örse.. Evde 3 erkek olunca kuaför beni paklar sanırım..

    2- Son foto süper, nasıl da büyümüşler...

    3- Tam daspor ayakkabı alacaktım Arda'ya. Amma velakin Nata Vega da pek uzak yafu... Sorması ayıp mesela Nike spor ayakkabılar ne civarda? Boynerde 50-80 TL civarında. Çok fark varsa gidelim :)

    YanıtlaSil
  4. Şahanesiniz Nihanım,
    spor ayakkabılarınız da pek şıklarmış.Ayaklarında paralansın :)
    Büyüdüler valla öyle böyle,çok şükür bugünleri gösterene..
    Bu arada Burcu hanımcım,
    Nike spor ayakkabı arıyorsanız en makul fiyatlar deichmann da.Ben geçen hafta kızıma 44,90 tl ye aldım.Tabi yakınlarınızda varsa...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Okulda saçlarımı kendim balıksırtı örerdim. Saçlarım dalgalı ve o zamanlar daha çoktular. Kollarım ağırlaşır ve ağrırdı bir zaman sonra. Ama pek severim balıksırtı saç modellerini. Pamuk kızım dokundurtmuyor pek saçına.

    Spor ayakkabılar benim için olmazsa olmaz, güle güle giysinler. Ve arkadaşlıkları umarım bir ömür sürsün kuzuların.

    YanıtlaSil
  6. gülaycım ben de denemelerimin bir kısmını barbie kuaför salonu üzerinde yaptım :) genelllikle tv izlediği saatleri seçersen çalışmak için, sıkılmıyolar o zaman :)))

    deryacım çok teşekkür ederiz :)) havalar ısındı park bahçe sezonunu da açtık epey keyifliler bizimkiler :)

    YanıtlaSil
  7. burcu bence de keşke biri benim saçlarımı da örse çok seviyorum çeşit çeşit örgüleri :))) fotolar arasındaki farkta epey belirgin oluyor büyüdükleri ama neredeyse 3 yıl geçmiş :))) nata vegaya ilk kez gittim ve sırf spor ayakkabı için. açıkçası adidas a girdim puma dışında, nike a girmedim yani. adidaslar 50 ye falan bulunabilir. numarası kalmışsa, pumaları 37,50 ye aldık :)

    YanıtlaSil
  8. gönülcüm her bahar alıyoruz spor ayakkabı eylüle ekime kadar giyiyolar valla, paralanıyo yani :))) paralanmazsa da kışın kreşe pantif olarak veriyoruz :) evet büyüdüler şükür, en çok şükrettiğim konular arasında bu madde :)

    YanıtlaSil
  9. defne gerçekten çok zor kendi kendine örmek. ben de denedim, kollar çok ağrıyor :) ama geliştirilebilir mutlaka, azmetmek lazım :) güzel dileklerin için ayrıca teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  10. çocuklarniz çok tatli masaallah Allah bagislasin :)

    onlarla aktivite yapmaniz çok guzel

    YanıtlaSil
  11. merhabalar:)fotolar super:))))))))))))

    benımde ayakkabıya ıhtıyacım var ama nato vega ne dırkı=???????????

    ıst dayım ben:))))))))

    YanıtlaSil
  12. fransalı gelin çok teşekkür ediyorum, nadir de olsa bişeyler yapmaya çalışıyorum :)))

    marifet ellerimizde çok saol :))) nata vega ankara da canım, istanbul da var mı bilmiyorum....

    YanıtlaSil

haydi söyle :)