11 Ekim 2010

duru-landık

minicik gözlerini açtı bir öğle vakti dünyaya... 11-10-2010 saat 13:35 de, ılık bir sonbahar günü, yapraklar düşmeye devam ederken, memurlar işlerine dönme telaşında ve bizler heyecan içinde beklerken geldi. 3.280 gr beyaz bir bebek, pembeler içinde.

hoşgeldin duru bebek aramıza, hep iyi insanlarla karşılaş, güzel dostların olsun, sağlık ve huzur içinde yaşa...

anne tarafından 3 teyzeden 4 kuzen; halamızdan da duru bebek olmak üzere toplamda 5 kuzenleri oldu çocuklarımın.

eşim dayı ben yenge oldum. "yenge" kelimesi bana hep soğuk ve uzak gelmiştir nedense ama ısıtırız seninle birlikte duru bebek ne dersin, doldururuz içini "teyze" gibi sıcacık yaparız...

18 yorum:

  1. oyyyy :) hayırlı uğurlu olsun, güzel günlere büyüsün inşallah bebişiniz :)

    YanıtlaSil
  2. Sağlıklı ve mutlu bir ömür sürer umarım Duru bebek...

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun,allah analı babalı büyütsün

    YanıtlaSil
  4. Allah analı babalı büyütsün inşallah,sağlıkla güzel günler onların olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. geldi demek duru bebek...hoş gelmiş sefa getirmiş....benim için de kokla emi nihancığım..

    YanıtlaSil
  6. hayırlı, mutlu, sağlıklı bir ömür dilerim..

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı olsun,Allah analı babalı büyütsün inşallah, banada yenge kelimesi hep soğuk gelmiştir, ilk evlendiğimde çocuklar bana yenge dediğinde üzerimde emanet gibi duruyor gibi olmuştu zamanla alıştım dediğiniz gibi sevginizle içini doldurursunuz.

    YanıtlaSil
  8. Gözünüz aydın..Sağlıkla büyüsün Durucuk..:)

    YanıtlaSil
  9. bu iyi dilekler için hepinize teşekkür ediyorum arkadaşlar :))))))

    YanıtlaSil
  10. Duru da ne güzeldir isim olarak. Yenge kelimesini beraber ısıtma ifadesi pek yerinde olmuş. Sağlıkla, huzurla büyüsün Durucuk.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Doğmadan isim bulmakta zorlandığımız kızımızın ne kadar beyaz olduğunu görünce aklımıza ilk gelen isim olmuştu ve hiç tereddüt etmedik koymakta.

    Sizin Duru kuzunuz da adı gibi ve sağlıkla yaşasın. Gözünüzaydın!

    YanıtlaSil
  12. hoşgeldin durubebek...yaşamında mutluluk eksik olmasın...

    YanıtlaSil
  13. Yenge, teyzeden daha soğuk bende katılıyorum. Umarım ısıtırsınız. Allah analı babalı, sağlıkla büyütsün. Siteye bir bakarmısın. Senide mimledim/sobeledim. http://eyluldebahar.blogspot.com/2010/10/mimlendim-yasasn.html

    YanıtlaSil
  14. Yengeliğini pardon teyzeliğini kutlarım:)

    YanıtlaSil
  15. deli anne ben de çok severim duru ismini :)
    defne bizim duru da sizin ki gibi beyaz, adına yakışıyor :)
    nihalcim teşekkürler..
    baharcım siteye baktım, mimi gördüm, en kısa zamanda cevaplandıracağım, teşekkürler...
    eylem teşekkür ediyorum :))

    YanıtlaSil
  16. maşallah sağlıklı, mutlu ve hayırlı bir hayat diliyorum Duru bebeğe
    bayılırım kalabalık ailelere ne hoş

    YanıtlaSil
  17. mine ben de bayılırım kalabaklık ailelere :)))) teşekkürler...

    YanıtlaSil

haydi söyle :)